jag förändras ju inte!

Idag har jag tänkt på en sak..
jag kollar runt på lite bilder på folk.
ena stunden så är dem blonda, sen svart håriga, sen är dem fulla med piercingar och sen är dem utan, sen så har dem lång hår i ena stunden och sen kort snyggt tillfixat hår..
medans jag inte förändras ett piss?!
jag har nästan alltid haft min mörbruna/chokladfärgade hårfärg.
och jag har alltid samma frisyr. och nästan hela tiden på samma hårlängd.
och jag har inte piercingar i ansiktet, eller jag hade ju .. men den försvann på 2 dagar..
jag är så trött på att jag alltid ser ut som jag gör! och jag förändras ju inte heller ?
hmm. så jag har tänkt lite... 

Just nu håller jag på och sparar mitt hår för jag vill ha en viss längd på det.
håret ska gå nedanför mina bröst. det är mitt mål.
och när jag har uppnått den längden ska jag färga håret blondt.
och skaffa en massa löshår.
 så att mitt hår kommer se tjockare ut ,eftersom man tappar en massa hår när man färgar det blondt.
och så kommer jag ha en svart eller röd slinga i luggen.
och så ska jag även skaffa mig mörkblåa linser.. jag tycker det låter som en redig förvandling!
men det är jag redo för. jag fyller år snart och då får jag en massa pengar. och lite av det ska gå till min förvandling,
nå vad tycker ni om min ide?
eller har ni något bättre förslag? :)
säg gärna till och hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0