lite mer om mig..

 

Personlighet :
Vad heter du? emelie magnusson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? emma och typ emil ? X)
Vart bor du? i Ed/ Mellerud
Hur lång är du? ungefär 1.60
Ögonfärg? mörkbruna
Hårfärg? svart och rött

Skulle du vilja :
Krama någon nu? oja
Hålla handen med din älskade? ja varör inte ? ;)

Pratar du fortfarande med
Den som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? nja inte så
Den som fick dig gråta sist? nej!
Den du klappa till senast? haha japp

Har du?:
Ljugit för dina föräldrar? japp
Sovit i samma säng som det motsatta könet? såklart
Ljugit för en vän? ja
Rökt braj? nejnej!

Kläder
Vad använder du just nu för jacka? en svart :P
Vad använder du just nu för skor? ett par svarta med nitar, snygga som fan!
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? det jag har på mig ;)

Senaste personen som :
Du pratade med? pernilla
Du gick på bio med? kommer inte ihåg..  
Du gick på stan med? dennis och hans mamma
Såg dig gråta? sofijah och pernilla
Skällde på dig? mormor och pernilla 
Ringde till dig: mormor?
Du ringde till: jonte

Extra stuff
Tar du droger? NEJ!
Vad är du mest rädd för? finns massa, är rädd för utemörker, att mormor förvinner ifrån mig,..
Vart vill du gifta dig? i en fin kyrka eller på en strand utomlands
Kör du bil? nope
Har du ett jobb? japp
Gillar du att ha folk omkring dig? ibland
Är du ett hälsofreak? Nja, försöker tänka mer på vad jag äter nu än vad jag gjorde innan
Har du någon tatuering? klart, har både här och där :P

De senaste 48 timmarna
har du Gråtit? gråtit och gråtit vet jag inte om man kan kalla det
Köpt något? nej
Varit sjuk? Nej
Sjungit? gör jag hela tiden :D
Sagt "jag älskar dig"? ja :)
Träffat någon ny? ja , simon och vestman :D
Saknat någon? klart..
Kramat någon? japps
Kysst någon? Nej
Vilken Tidning läser du? veckorevyn
Buss åker du oftast? 700 till mellerud
Frisyr du har nu? uppsat i en slarvig toffs
Dag du fyller år? 3 mars 
Senaste Film du såg? i taket lyser stjärnorna
Sak du stal? en penna från läraren :P
Mat du åt? pyttipanna och stekt ägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0