Om igår, i Rostock

Lilla jag drog till Rostock igår på kvällen,
fick värsta rycket och bara drog.
åkte hem till Daniel, hemma hos han var Jonte och simon,
goa killar!
först så chillade vi bara och kollade på film och snackade.
sen tvingade dem mig att se på någon skräckfilm, och jag hatar verkligen skräckfilmer!
finns nog ingen som kan skrika som jag!... haha
därefter så somnade Daniel och Simon på soffan, så jag och jonte låg på golvet och snackade tills 3 på natten,
trevligt :)
men inatt har jag inte fått i mig mycket sömn!
jonte snarkar lika mycket som jag :P, nu förstår jag hur pernilla känner sig när jag ligger brevid henne och snarkar, haha !
och så vaknade vi klockan 8 på morgonen! puh
jonte tvingades att gå ner och handla åt Daniel, haha stackarn som fick gå ut i snön ;) NOT
och runt klockan 2 på dagen så hämtade Pernillas pappa mig, så nu är jag hemma hos pernilla,
och jag har vaknat och somnat om hela tiden :P, är en trött jävel idag vill jag lova!
ska förmodligen till Ed i morgon om vi inte har blivit insnöade :o



you spinn my head right round, right round..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0