pernilla

tjabba!
igår sov jag ju som sagt hemma hos sofia.
och först hade vi det lite lång tråkigt.
men det slutade med att vi gick hem till simon hultgren, satt där och toh någon cider och tjöta.
och jag måste säga att jag var fruktansvärt dryg.
berodde nog på att jag var så förbannat trött..
vi gick hemåt runt 3 så det första jag gjorde när jag kom till sofia var att lägga mig och sova.

nu:
när jag hemma hos pernilla. och lysnar på gårdagens låt som jag la ut i går kväll på bloggen.
snart ska vi ut och ta lite kort. det tycker jag ska blir lite spännande och kul :D
för jag ska nämligen rulla mig runt i snön naken :P... moahah tur hon bor på landet så ingen ser förutom älgen ;)
höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0