blå från topp till tå

kvällen igår var väll hmm okey?
det hände då en massa saker,
och det blev då överknökat med folk.
alla dansade och sjöng i alla fall och det var ju iallafall kul.
själv så satt jag ju då i en dusch och surade redigt ett tag.
men sen tog jag mig samman och gick upp.
ni förstår när det är tänkt att jag ska vara ute och ha kul, så ska jag ha kul ingenting får stoppa mig.
för jag vet själv hur jobbigt det är att sitta och peppa upp någon person.

förresten ! sofia från mellerud hakade på mig och pernilla hem till Ed!
fast hon åkte ju hem sen senare "/, och det kan jag ju förstå, det är lite skillnad på fester mellan Mellerud och Ed..

bilder från kvällen får ni säkert i kväll :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0