♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Syster


jag älskar dig så.
det är verkligen meningen att det ska vara vi 2.
vi är stjärnsystrar, vi är så lika.
våran likhet kan i bland göra mig rädd.
för jag trodde verkligen inte att jag skulle hitta någon som passade så bra in på mig.
du vet mina svagheter och jag vet dina,
jag kan säga allt till dig och du kan säga allt till mig.
du ger mig energi när jag känner att jag inte orkar mer.
och du får mig alltid må så förbannat mycket bättre när jag är med dig.
vi skrattar nästan alltid och flummar runt. men vi är ju som vi är.
jag finns verkligen här för dig.
det var verkligen menat att vi skulle finna varandra.
du är min solstråle. min bästa vän. min kära stjärnsyster.
det finns så mycket bra saker med dig.
och jag är så fruktansvärt glad att jag fann dig.

jag älskar dig Pernilla Qvist♥


Kommentarer
Postat av: pernillaqvist

mitt hjärta! <3

du får mig också och må riktigt bra, vi är lika som bär, skrämmande ibland men ändå så jävla bra!

jag älskar dig emelie magnussoN! <3

2010-01-26 @ 16:13:57
URL: http://peernillaqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0