Hahaha! dagens roligaste



En kille som påstår att han är storbloggaren kisses bästa kompis, och han vill att kissie ska ta tillbaka honom,
men han har aldrig ens varit kissies vän påstår kissie själv.
om jag får bedömma detta själv så vet jag inte vad jag ska tro?
det kan ju faktiskt vara så att dem har varit bra kompisar, så har kissie dumpat honom för vissa orsaker?
hmmm dömm själv!

men jag tycke då i alla fall att denna videon var så otroligt rolig, och pinsam, grabben skämmer ju ut sig redigt!

Kommentarer
Postat av: madde

hahahahaha ja döööööör!! fan vilken skön snubbe!!

2010-01-18 @ 17:46:29
Postat av: madde

han kan få bli min kompis ahahaha

2010-01-18 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0