Jag lever!

har inte bloggat på 4 dagar och det känns!
men våran dator hemma har lagt av helt så då är det ju inte så lätt att blogga.
igår var det nära att jag skulle få ett sammanbrott! jag klarar högst av att vara utan en dator på ungefär 4/5 dagar.

så jag är hemma hos pappa och lånar deras dator. jag hade även tänkt att jag skulle lägga ut bilderna sen nyår, men jag glömde sladden -.-
så ni får vänta med bilderna..

IDAG ska jag förmodligen åka ner till Mellerud och sova hos Pernilla.
gud vad skönt att få åka bort från ed lite.

Förresten!
jag och mamma håller på och letar lägenheter för fullt i Mellerud.
och vi har förmodligen hittat en lägenhet till mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0