Om igår!

Godmorgon! klockan är 12:44 men jaja, är man trött så är man.
och pernilla ligger och sover än!
våran kväll igår blev ju lite oplanerad..
jag och pernilla drog oss till gårn för att se om det fanns några roliga människor där,
men det var det verkligen inte, ingen var social. alla var bara allmänt jobbiga.
så jag och pernilla tänkte dra oss hemmåt.
men man kan väll säga att vi aldrig orkade resa på oss. så vi satt där typ i 2 timmar extra och bara tjötade om roliga minnen, mycket trevligt endå :)
efter ett tag så drog vi ju då oss hemmåt.
och här var det då fest hemma hos mamma,
min kusin ville att vi skulle stanna kvar och festa med dom men det orkade vi inte precis.
så vi drog till angelica. och där var det minsann folk.
så det blev lite party där ja.
efter ett tag så försvann alla roliga så jag tog med mig resten av folket hem till mig.
så då fortsatte vi parta hemma hos mig med mamma och dom.
och pernilla fick ju sig en redig överraskning!
min "kusin" tommy visste typ mer om pernillas familj än vad jag visste!!?
och hur fan kan han veta så mycket när pernilla inte ens har träffat människan?
jag förstår att hon blev rädd!


nu ska jag försöka få i mig något att äta så fort min älskling pernilla pilla har vaknat.
sen blir det att ta en dusch och lite sånt.
därefter NEXT STOP MELLERUD :D

bilderna från helgen läggs ut så fort jag har hittat sladden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0