mera filmkväll



blir ingen bio idag, utan vi ska vara hemma ikväll igen och kolla på film.
imorrn åker fuskapan dennis till Turkiet, så jag får välja om jag ska stanna hos hans kusin emelie eller om jag ska hem och fira min lillebror rasmus som fyller år i morrn, men grejen är att rasmus brukar aldrig vilja ha med mig på sina födelsedagskalas, men mamma vill prompt att jag ska vara hemma och fira han. och stannar jag i göteborg så kan jag och emelie inte hitta på något kul ändå, (eftersom jag redan har handlat upp mina pengar)
så jag vet inte riktigt vad jag ska göra :s?

pernilla saknar jag också♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig med, så du ska fan inte stanna i göteborg! kom hem! <3

2010-07-27 @ 23:45:16
URL: http://pernillaaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0