På berget

just nu sitter jag på berget och steker. Och kollar på när ungdomarna badar. Det är lite för blåsigt för mig att bada känner jag. Sen jag senast bloggade så har vi hunnit äta middag det blev mackaroner och köttbullar. Och så har vi även gått tipspromenad. Och mitt lag kom trea Hehe;) snart tror jag det är kvällsmat och därefter blir det ungdomskväll. Det är när alla ungdomar hittar på något medans dom vuxna berättar sagor för barnen... Och kommer ni ihåg att jag skrev att det kanske kommer bli jobbigt? Det är det också! Men jag har bra vänner som stöttar och tröstar mig! Hörs ikväll om dom inte tar in min mobil ikväll. Ska försöka gömma den och lura dom att jag har lämnat in den:O kommer fan inte sova gott utan den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0