patetiska människa..

Du är så fet så du rullar verkligen fram!
så jävla mobbad, så jävla ful, så jävla hatad.
problemer ligger inte hos mig , det ligger hos dig.
jag hatar och ta upp sånt här på bloggen,
men när DU hela jävla tiden ska skriva skit om mig på din blogg , så är det väll för fan inte konstigt att jag reagerar som jag gör?! har tröttnat något på soppas på ditt beteénde!
sluta va ett sånt plåtluder och väx upp!
kom till mig istället för och göm dig bakom bloggen?
eller ska du lägga av nu ?
för tro mig.. jag glömmer inte saker så lätt...


INGEN NÄMND , INGEN GLÖMD!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH

2010-07-03 @ 20:50:20
URL: http://pernillaaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0