Sjukhus

Förlåt för att jag inte har bloggat så bra idag. Anledningen till det är för att jag har varit i stortsett hela dagen på sjukhuset. I morse cirka 20 i fem på morgonen vaknade jag av att jag svettades och hade ont i halsen. Vid 7 tiden väckte jag mamma så gav hon mig alvedon och en kopp te. Efter det gick jag och La mig igen och runt 1 åkte vi till sjukhuset. Fick vänta ett bra tag innan jag fick komma in. Efter allt var klart så visade det sig att jag hade feber på 39,1 och jag hade inte halsfluss. Men dom tog lite tester på halsen för och se om jag hade någon slags inflamation i kroppen. Och svaret på det får jag i morgon. Hoppas bara att jag kommer sova gott i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0