have you ever tried to sleep with a brooken heart



vet inte om jag ska skratta, gråta eller skrika.
vet bara att jag är så sjukt besviken på mig själv.
just nu känner jag mig som en värdelös och oälskad liten människa.
min situation just nu hade varit helt ändrad om jag bara hade tänkt mig för innan.
men nej, får jag för mig något så ska det hända direkt kan inte vänta några dagar eller så.
och det är först nu som jag förstår "så som du vill bli behandlad av andra, så ska du också behandla dom" jag är en idiot och helt jävla dumm i huvudet.
jag har fått tillbaka precis allt det som jag har gjort mot en av mina närmaste det senaste månaderna.
och jag känner mig hur jävla idiotisk som helst.
och jag förtjänar allt..
ne nu orkar jag inte mer med det här..
nu blir det att ligga under täcket och tycka synd om sig själv som en liten fjortis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0