underbart



att sitta i en bekväm fotölj och höra fiskmåsarna och kluckandet av vattnet och samtidigt ha solnedgången i ögonen ,och ha på en bra låt som står en nära hjärtat.
det kallar jag underbart och avslappnande.
borta från allt kaos som man omringas av dagligen,
här är ett sånt ställe där jag kan rensa tankarna och hämta krafter.
detta stället påminner mig sjukt mycket om mitt älskade ammenäs.
jag längtar faktiskt efter det samtidigt som jag inte vill dit.
kommer ihåg förra året på lägret hur jag låg på berget i mörkret och kollade upp mot det lysande små stjärnorna.
och tankarna flög bland molnen, underbart säger jag bara.
måste åka till ninas hus i trollhättan lite oftare..
älskar stället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0