belsutsångest.. om flytten

ja jag är nog den personen som har värst belutsångest,
och nu rör det sig om vart fan jag ska bo!?

nu på onsdag ska min mamma ta med sig mina bröder och flytta till Åmål.
och jag känner för att verkligen inte följa med! för mamma kommer knappt vara hemma för hon kommer typ pendla till jobbet (som ligger i Ed) varje dag, och gissa vem som får vara hemma med bröderna då?!
jo jag! och det kommer aldrig gå. båda mina bröder har aggrisonsproblem (stavning). och för det andra så går jag igymnasie i Mellerud. då kommer jag komma hem sent till Åmål varje kväll, hur ska jag då kunna hinna/orka träffa nya människor där då?, jag känner inte en endaste person där, jag har trots allt varit bara där 2 gånger i hela mitt liv. det ända som jag tycker verka vara bra med Åmål är att det finns en dansstudio. jag älskar att dansa, och jag vill verkligen börja med det igen.

Jag kan ju alltid få bo hos mormor...
men! jag tycker det är fruktansvärt jobbigt att få bli behandlat som en 8åring. för någon helg sen blev hon jätte sur för att jag inte snöt min näsa när hon ville att jag skulle göra det, så hon stog och gapa och protesterade.
som idag tillexempel så gick jag in i mitt rumm (hemma hos mormor) och då låg det nallar över hela min säng som hon hade lagt. hon hade även satt upp en massa bebis bilder på mig på mina väggar!
hmm jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. det är ju egentligen tanken som räknas.. men det är som sagt inte kul och känna sig mindre än vad man egentligen är..

hos pappa kan jag inte bo.
för där finns det absolut ingen plats! där har jag redan 4 syskon? eller? jag har tappat räkningen,..
huset är ialla fall redan överfullt för dom, så jag tror knappast att jag skulle få plats där.

Lägenhet i Mellerud?`
jo jag letar och letar.. men det är verkligen överfullt! jag har även kontaktat 5 privat ägare och det är fullt där med. så jag ska kolla till sommaren då 3:orna går ur.  då borde det bli någon ledig eller hur?

VAD SKA JAG GÖRA ? HJÄLP MIG





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0