hemma?

Då var jag hemma (hos mormor)
idag har det verkligen varit en jobbig dag.
jag har varit så nere,. har bara tänkt på flytten som ska ske i morgon.
jagt vill inte! jag vill inte att min mamma ska flytta i från mig,
det känns verkligen jätte jobbigt.
jag försöker verkligen inte vara deppig i skolan, för det påverkar mina vänner så.
är någon deppig så blir alla andra det med, så går det runt i runt..
ush ! jaja jag "slutade" (skolkade) snarare 3 lektioner idag.. jag orkade verkligen inte.
och i morgon har jag tagit ledigt från skolan, pågrund av allt som håller på och händer just nu.
och så ska kanske jag och jonte dra till överby i morrn :) hoppas! så kan jag få komma bort lite..
ne nu orkar jag  inte fortsätta skriva i detta meningslösa inlägg..



like a bird without a song,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0