Klarar inte av att packa upp

jag klarar verkligen inte av att åka upp till huset och packa ner alla mina saker.
så mormor och hennes kompis var snälla och gjorde det.
så nu står det 2st flyttlådar här i mitt nya rumm.
och grejen är att jag vill inte packa upp. jag vet att i dessa 2 låder så finns det så jävla mycket minnen,
minnen som bara kommer påminna om mamma och mina bröder.
och jag vill inte ha det framme , för då kommer jag påminnas om dom varje dag.
och det vill jag inte. jag vill inte sakna dom varje dag, jag vill bara inte..

hmm vad ska jag göra?!

Kommentarer
Postat av: Mamma,.,.

Lilla älskade du,.Det sårar mit hjärta så att du inte vill vara hos oss. Jag har oxå spöken i min gaderob ja behövde att komma bort, men ja känner mej inte hel!! Du finns inte hos mig.Vi är inte en hel familj utan dig. JAG ÄLSKAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA <3 o kommer alltid att göra jag hoppas att du finner inne i ditt hjärta att du skulle vilja ge mej en chans.. du är mitt allt!!! puss puss puss älskar dej så glöm aldrig det. Mamma <3

2010-03-15 @ 11:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0