Nyfärgad och klar och livet leker

Då har jag slängt i röd hårfärg i hövvet, och det blev nice!
förutom att jag är orange i hårbotten.. jag och hårfärger vill inte komma överens..
men jaja ;) jag skiter ju i vad andra tycker och tänker om det! det är ju jag som ska gå med det.
NU blir det att hoppa ner i sängen och lyssna på lite musik.
jag måste säga att det är underbart att ha en stoooooooooooor säng för sig själv i bland!
natti folket ;*



denna bilden är tagen 06/07 på nyårsafton.
det var då på den tiden jag vägrade äta.
jag hade bestämt mig för att dö i aneroxia(stavning)
och jag ville inte berätta det för någon.
men jag mådde så dåligt, det fanns inget som var bra då. men det berodde mest på att det var så jobbigt i familjen.
jag kommer ihåg att jag var så jävla svag i kroppen så jag låg mest och sov.
men jag är jävligt tacksam för att jag tog mig samman och klättrade upp från det hemska svarta hålet.
de är dessa bilder som övertalar mig att kämpa på även fast det kan vara skit ibland.
jag är för ung för att dö och jag vill verkligen inte hamna där igen.
det finns så mycket mer livet vill ge.

det är så sjukt fult när man ser mina revben mellan mina bröst. ush jag blir äcklad.
men det är endå bra att det finns såna hära bilder, det är ju dom som man tänker "vafan tänkte jag på"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0