sista dagen i Mars

ojoj vad denna månad har gått fort!
min favorit månad är påväg att ta slut. BUHU!
det är ju oftast i Mars allt händer.
ibörjan av mars så är det fullt med snö oftast, och i slutet av månaden är alla snö nästan borta.
lite underligt det där hur fort allting kan förändras.
Idag har jag som sagt varit och jobbat på snörrum. vid klockan 2 drog jag över till fritids och jobbade där tills kloclan 4,
uff det tar verkligen på mina krafter, men det är såhär det är i det tuffa arbetslivet. det är bara att vänja sig!
nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..
mormor erbjöd mig och folja med till Åmål och hälsa på mamma...
men vill jag det? njaa... har inte riktigt bestämt mig än.
det finns så mycket ilska. och jag är så rädd att mina bröder ska tjafsa och bråka det första dom gör.
jag blir då verkligen inte förvånad om det skulle hända..
HMMM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0