Skolan är bara för mycket.

Idag försökte jag i alla fall gå till skolan.
klarade av nästan hela dagen förutom sista lektionen,
att lärare hela tiden ska lägga sig i mitt privatliv!
man kan ju bara undra om dom bryr sig eller om dom bara är nyfikna..
lärarna på BF är verkligen skumma, jag har till och med hört att dom sitter och snackar skit om eleverna i deras lärarrum! sant!
men det värsta dom sa till mig va "Emelie du borde ju gå på denna lektionen, så kanske du lär dig något eftersom att din mamma hela tiden träffar nya killar från olika ställen"
och hur ska jag tolka det då? syftar hon på att min mamma är hora eller?!
jävla kärring...
jaja mormor hämtade mig så drog vi till Trollhättan och shoppade. så jag kom på bättre tankar.


Kommentarer
Postat av: mamma

gumsan vilken lärare sa detta??? ska ta mej ett snack med denne!!

2010-03-16 @ 11:29:28
Postat av: emma

vem säger sånt egentligen? :s

2010-03-16 @ 17:23:46
URL: http://emmadover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0