svar från frågestunden.

haha fick bara en fråga ;>

Och den fick jag av min kära kusin Madde som undrade om jag hade kul på min födelsedagsfest!
och det vill jag lova att jag hade!
kom en massa underbara personer som jag inte hade träffat på länge.
det kom folk från Ed (såklart), Mellerud och Bäckefors.
när det var som mest folk hemma så var det runt 40 personer, (jag räknade faktikst)haha.
Är riktigt glad över att Mellerud och Ed klarade av det så bra, det blev ingen bråk mellan de.
men det blev 3 slags mål. tvärr! jävla edare som inte kan sköta sig.. så jag fick slänga ut Erling, Jon och Alexander Rosenbaum . fattade inte ens varför dem satte sin fot innanför min dörr..
jaja är man omogen så är man!
festen slutade runt klockan 5? och så sov alla Mellerudare hemma hos mig. och det var runt 13-14 personer.
så en del fick ligga på golvet ^^ haha, stackars.
det var en redigt rolig kväll! den bästa hitils! så du missade allt något vill jag lova! :D
hoppas du fick ett bra svar!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0