dagen efter..



fick bli en bild från nyår!

ojojoj jag vet inte rikigt vart jag ska börja berätta om gårdagen.
man kanske borde fråga säg, VAD hände INTE igår?!
kvällen började i alla fall med att jag och pernilla "piffade" till oss innan vi drog till isak och började dricka där.
hemma hos honom så hade han en kompis som hette martin, och därefter kom 2 brudar som jag vet vilka det är men inte är så bra på namnen..
vi tog en massa flummiga bilder som jag såg fram i mot och visa upp här på bloggen.. men tydligen så lyckades jag tappa bort min kamera under kvällens gång.
klockan tickade i alla fall på och vi drog oss ut te press.
vi hittade en liten husvagn som va sattte oss på och tjöta.
sedan trallade vi upp till en trevlig tjej som hette Clary.
hennes lägenhet skulle jag verkligen inte tacka nej till!
klockan rullade på där också, så vi gick ut igen för lite frisk luft.
och jag gick iväg för och prata med en person som jag behövde reda ut lite saker med.
det var inte det lättaste men det var ett måste och idag känns det mycket bättre.
även fast jag kanske inte fick reda på några bra saker men ..
nu kan jag i alla fall lägga det bakom mig !
tur i alla fall att isak och pernilla fanns till hands♥
sedan satt vi vid posten och tjöta. sen åkte vi hem, och jag skämmer ut mig som vanligt!

jag hade frukansvärt kul igår! tills det blev för mycket av det goda kan man väll utrycka sig!
detta får vi göra om gubbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0