En heldag med mamsen



idag har det varit en underbart bra dag med min lilla mamma.
först åkte vi runt och kollade läget i en massa olika äffärer i Åmål, så fick oss lite saker som behövdes, och även lite saker till mitt lilla rumm.
däreftergick vi till ett bageri och smakade på ett par gigantiskta chokladmuffins.
underbart goda var som vill jag lova!
haha och så satt vi och sa en massa roliga saker till varandra med en lespande röst.
garvade gott där ett tag.
sedan så ville mamma klippa sig med det blev aldrig av, så hon gick och piercade näsan istället!
haha inte alla som har en sån cool mamma som jag minsann ;)
hittade även en as snygg klänning som jag ska förmodligen köpa imorgon,
och så blir det kanske att pierca om sig i naveln igen eller köpa ett par snygga gladiatorskor.. kan inte bestämma mig..
hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0