Gårdagen

Igår följde jag med Vickan hem.

för vi skulle vara publikvärd och servera kakor och sånt.

jag och vickan hade då fullt upp.

det blev en hel del kakor över, och då säger kerstin :

" ät så mycket ni orkar " jag och vickan kollade på varandra sen bara smäckte vi i oss en massa kakor.

haha fy vad ont i magen vi fick, kvällen var i alla fall sjukt rolig vi skrattade i stort sett hela dagen.

när vi kom hem så chillade vi och skulle se på filmen "allt för min syster" men både jag och vickan somnade.

och nu är jag hemma igen. klockan 2 så ska jag och mormor dra oss till trollhättan och handla lite.

ska se om jag hittar ett par tuffa solglasögon, och ett par snygga festskor.

sen kanske jag drar till vickan i kväll igen?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0