home again,

Förlåt för att jag har bloggat så dåligt nu i helgen.
men jag har varit ganska så upptagen.
jag hann liksom aldrig sätta mig vid datorn, och så cpade internet på min mobil :S kändes precis som att det inte var menat att jag skulle få blogga.
men nu så jälvar!
jag har spenderat min helg i Mellerud, med Jonte och några boys.
I fredags så drack vi först hemma hos kim på hans balkong.
därefter så drog vi till Wärs och kollade läget. första gången jag var på Wärs faktiskt (Y)
fast där dumpade jag boysen och rockade lite med vickan och Ida. roligt var det!
"rockade" vet jag inte om det är rätt ord för det.
men "flummade" kanske passar bättre in ;)
Därefter mötte jag upp jonte och vi var inte hemma för än halv 4 ?!
SNYGGA TJEJER!


på Lördagen så vaknade vi sjukt tidigt, och chillade typ det mesta av dagen, kollade på film och grillade.
och var med en del killar i slutet av dagen, kvällen tillbringades utanför kvarnis. hahah knäppa killar vill jag lova.
dom trixade och hoppade runt på jord som stog utanför. och spelade vi musik och grejer.
kallt men roligt!
Idag så vaknade vi tidigt också. vi satte på en skräckfilm som heter "mirror?" osäker på vad den hette. den var mer äcklig än läskig.
och medans jag kollade på filmen så kom jonte ner med frukost. så det var en riktigt mysmorgon.
och så kom martin vid 11? snackade lite sen så följde killarna med mig till bussstationen.
och nu sitter jag här igen :( trååkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0