in the bed



Nu ligger jag under ett varmt skönt täcke och det är super efter en redig cykeltur!
när jag kom till pernilla så fick hon en michael jackson tavla av mig och isak.
efter det knökade vi ner lite pizza i magen, och därefter tog vi cyklarna och trampade på till Vita Sannar.
där var det killar som spelade fotboll i högsta hugg. och badsugen blev jag vill jag lova!
klockan tickade på och vi tramapde hemåt 40 min tog det hem!
så nu är man lite sleten ;> nenu ska pernilla ta över datorn och se på sin förbannade "my sisters keeper" tråkig fiiiiiiiillllmmmmm!
och pernilla sitter och tjafsar med isak i telefonen ! liiiiet funny ;)
hehe natti på er alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0