Isak min vän



Isak är en av mina närmaste vänner.
han är verkligen min bästa vän!
är man ledsen så finns han alltid där och tröstar och muntrar upp en!
jag kan i stort sett säga allt till han.
och det är få killar man kan göra det till vill jag lova!
isak stöttar mig i precis allt, även när jag har gjort dumma saker.
istället för att slänga en massa skit över mig.
jag är så sjukt tacksam för att jag har honom.
han är precis som en bror för mig.

det finns en del som tror att jag är tillsammans med honom, eller åtminstone är på G med han.
men så är det inte. som jag skrev tidigare så känns han som en bror för mig.
och jag har svårt och se honom som något mer än vän för mig.
det räcker bara att jag kramar lilla isak och folk börjar snacka direkt.
först tyckte jag det var jobbigt, men nu skiter jag i vad folk säger och tycker.
jag har hur mycket rätt och krama och säga att jag älskar han som en vän hur mycket jag vill!
för det är precis det jag gör. jag älskar isak hultgren , han är världens bästaste vän ♥
utan honom hade det varit ett tomt jävla hål.
och när isak skaffar sig en tjej så kommer hon vara lyckligast på hela jorden!

bästaste vännen min





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0