jobbig dag

hej allesammens, dåligt med inlägg idag eller hur ?
men det är pågrund av att jag har sovit bort hela dagen och varit hos doktorn.
har en svullen hals, ont i örat, en tunga som bara fladdrar runt och inte är till någon nytta. och sen har jag istort sett tappat kännseln i mina ben.
tydligen så hade jag ingen halsfluss, och dom kunde inte riktigt säga vad det var jag hade.
så dem kunde inte heller ge mig någon medicin.
doktorn sa att jag skulle återkomma om det blir värre, så jag får helt enkelt sitta här och hoppas på att jag blir frisk snart??!
hur sjukt är inte det då ?
tycker jag borde få medicin för något iallafall..
och min mormor ska ju dra till Danmark, så det var menat att jag skulle ta hand om lägenheten åt henne.
men efter som att jag knappt kan ta hand om mig själv så får jag bo hos mamma iåmål till helgen.
fuckin åmål alltså!
har tagit med mig min lilla kissemisse hit också, så mina bröder är helt i taket.
hoppas jag blir bättre i alla fall så jag kan dra till mellerud och vara med nina och förmodligen vickan.
på lördag kvällen när det är 18år kalas!
ne nu ska jag gå och ta något lugnande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0