när jag väl försöker så går det inte



Eftersom att jag satt hemma igår och inte gick ut och roade mig som jag brukar göra.
så måste jag säga att det känns som myror i brallan på mig idag!
och speciellt när jag vet att det är granbacka i bäckefors och att jag vet att det är fest i mellerud!
ellinor är dock inte på. vilket är lite tråkigt.
vi fick oss ett ryck för en stund sen.
vi ville ta oss till Ed och fixa iordning oss och sedan åka med några personer till bäckefors.
men mamma kunde inte köra, mormor kunde inte hämta,och alla andra personer vi fick tag i körde åt några andra. vi kollade även busstider och tåg. men det gick inget nu vid denna tiden heller.
så nu har vi gett upp helt.
kanske inte menat att jag ska dricka längre? tanken har slagit mig flera gånger.
men det är inte lätt just nu när man sitter i en lägenhet i Åmål mitt i centrum och hör en massa dunkande bilar utanför. man blir ju inte lite sugen heller!
och nu när jag vet att jag inte kommer någonstans börjar jag tänka på saker som jag inte vill tänka på.
vilket gör så att min lördag suger ännu mer!
nenu ska jag ta ett glas vatten och sedan försöka lägga in lite bilder på datorn ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0