Ninus time!♥



Väntar på att Ninus ska komma hit till Åmål.
ska bli kul!
första kompisen som jag får visa mammas lägenhet för.
och första kompisen som ska sova över i lägenheten,
" hon tar lägenhets oskulden"
och om jag mår dåligt inatt så får jag ropa på lilla Ninus så hon får hjälpa mig.
min lilla assistent som hon själv sa att hon va :D
tycker jag låter mycket bravo (Y)
HAHAHAH juste! ninus sitter på ett tåg just nu som flippar ut tottalt!
den backar, gasar på, och bromsar och backar i full fart igen!
" emelie jag är på ett jävla spöktåg"
stackars ninus :/
hehehe men jag kan ändå inte låta bli att skratta åt situationen!
skadeglädje?

puss på Ninusen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0