Planer för dagen

Strax blir det pannkakor till middag.

men innan jag äter så måste jag ta några varv runt min älskade rockring.

när jag har ätit upp mormors pannkakor ska jag släpa mig hem till pappa och kolla på bebisen som jag inte har sett än ? :o snäll syster jag är! bebisen var en vecka igår, och den ska förmodligen heta Melker.

alla ungarna hemma hos pappa börjar nämligen på M ;D

Efter jag har gosat och sväng med bebisen så måste jag dra mig hemåt och leta efter kläder som jag ska ha till en grej i morgon på skolan. tyvärr så kommer jag inte ihåg vad det heter...

och efter det blir det en dusch och sen sista avsnittet av andra avenyn :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0