smart as hell..



Har tagit mig i kragen och gått till skolan idag.
finns en massa saker jag ligger efter i.
men är man smart som jag så jobbar man på rasterna också istället för att hem ;)
men en grej stör jag mig på ...
idag när jag kom till skolan så kom min engelska lärare janne fram och sa : MEN HEJ EMELIE KUL ATT SE DIG! men världens gladaste röst. jag fattade ingenting först.
sedan stötte jag på min svenska lärare Barbor, hon sa: NEJ men hej emelie vad kul att du är här! är du här och hälsar på eller ?
och då blev jag helt förvirrad..
så jag bara VA?
- ja du har väll bytt skola till Åmål, eller har du inte gjort det än?
då blev emelie inte glader...
barbro berättade att alla lärare hade gått runt och trott att jag hade hoppat av skolan!
och att det var någon som hade sagt till dom att jag skulle hoppa av och grejer..
SHIT! jag var borta i en vecka vafan!
visst jag är allt lite sugen på att byta skola till åmål..
men än sålänge så lutar det mer åt mellerud,..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0