Tar en funderare



hmm nyss var solen här och gjorde mig överlycklig och nu så åskar det ? :(
mamma jobbar, så jag sitter här och har beslutångest.
ska jag vara kvar här en dag till i Åmål eller ska jag åka tillbaka till Ed idag?
Imorgon har jag blivit erbjuden gratis masage av en "kille" man snarare, mamma ska dit i morgon så jag tänkte haka på. för mamma ska ända åka till Ed i morgon kväll för hon ska jobba natt i Ed.
men ändåså så känner jag att jag behöver åka tillbaka till Ed ikväll!
behöver fjäska med mormor så jag kan färga håret, vill träffa jonathan, och ta helt enkelt på mig nya fräsha kläder. men grejen är att mormor jobbar och det är inte kul att vara ensam, och det är inte så jäkla rockigt att åka buss i en timme och 30 min.,.
hmmm beslutångrst på högnivå var det ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0