tråkigt?

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - röd, svart, brun
Hur lång var du – eeh. 1,60 typ
var du kär i någon - jao
Hade du nån pojk-/flickvän – den bästa


Vad brukade du göra på fritiden – dansa, va med kompisar, fester, dennis
Vilka umgicks du med – ellinor,hanna,sofia,melinda,lina,langa,dennis, kommer inte ihåg mer :S
Var allt bättre då – nej
Skulle du vilja gå tillbaks dit – nja ibland
Har du förändrats – lite?
Nu:
Vad har du för hårfärg – brun med lite rött
Hur lång är du? – 160
Vem är du kär i – ingen kommentar
Har du nån pojk-,/flickvän - nej ..
Vad brukar du göra på fritiden – kompisar,datorn, dricka..
Vilka umgås du med – alla möjliga             
Hur ser du ut? – ingen tandställning, långt hår, kort, med kurvor
Har du:
Kysst någon – ja
Sovit brevid någon med samma kön – yes.
Sovit brevid nån med motsatt kön – jao.
Slagit ner nån – slagit ner någon vet jag väll inte om man kan kalla det
Ljugit för en bra vän –  tyvärr
Svikit någon – tyvärr

Vem:
Skrev du senast till på msn – mamsen
Kramade du senast – mamsen
Sov du hos senast – mamsen
Vill du vara just nu - på en varm strand
Ringde dig senast – Ninus och beerättade att hon hittade sin mobil

Vad:
Drack du senast – vatten
Köpte du senast – godis, chips och dricka
Gjorde du igår – va med rasmus, mamma och ninus
Ska du göra imorn – till mld på 18 års kalas
Vill du göra just nu – sova, bli frisk , och väcka nina ^^
Åt du senast – mackaroner med köttbullar
Är närmast dig som är rosa – playboy kudden

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – jaa tyvärr
Nån har sårat dig så du börjat gråta – jaa

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – jaaapp
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – jaaapp
Jag har smugit ut utan lov - sulle jag allt tro
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – jaapp
Jag har en hemlighet som ingen vet om – jaa
Jag har fuskat i ett spel – aaa
Jag har struntat i ett prov – aah

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – aa
Jag har tagit medeciner mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – jaop
Jag har vaknat gråtande – jao
Jag har somnat gråtande – jao

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - sådär
Jag har sett någon dö - nej
Någon du har känt som nyligen som dött - neeop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0