bla bla bla



nu förstår ni att det är på detta viset att lilla emelie börjar bli lite smått irriterad!
och nu undrar ni säkert varför?
jo såhär är det!.. några förbaskade epatraktorer är just nu på 545457888 varvet vid min lägenhet och sladdar och har tydligen skit kul!
och de ekar verkligen i heeela lägenheten.
och det var samma jävla visa igår kväll också! ska man inte få kunna sova någon gång eller?!
visst dom är unga och är ute och har kul, men nu börjar det bli liiite jobbigt alltså.
jävla snö, jävla vinter, jävla epatraktorer!

förövrigt så ska jag snart försöka gå och sova.
om det nu är möjligt!

jag har fått en del kommentarer om att det är många som vill veta min och isaks lilla berättelse om hur vi just fann varandra och blev tillsammans.
så jag tänkte att jag skulle ta och berätta heeela historien för er i morgon kväll.
och det hela började faktiskt med en "kruka" ja en kruka! haha
mer om denna kruka får ni höra i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0