Gäsp!



vaknade av att mina småbröder satt och tjafsade i köket och dammsugaren var i full gång,
bra start på dagen not!
förresten vet ni något bra sätt man kan få väckt på isak??
han bara ligger och sover och sover! och även om jag får väckt på han så somnar han om lika fort!
haha sömntuta om något!
idag ska vi kanske åka tillbaka till mellerud.
några av hans ellös kompis kommer dit förmodligen.
men han vet inte än om han ska till mellerud eller inte.
men i alla fall ska han dit så drar jag till mormor , känns liksom inte så kul och sitta hemma på en fredag..
så då kan jag passa på och träffa henne lite och hennes nya valpis.

jaja men nu ska jag i alla fall se om jag kan få upp sömntutan till isak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0