heeemma igen!



men vadtusan?! ser ju nu att detta inlägget inte publicerades!
får väll ta om det från början då..

ialla fall jag kom hem för några timmar sen, och det första jag gjorde var att laga mat.
det blev pyttipanna med en massa grönsaker, var faktiskt gottigt.
sen så har jonte vart här och hälsat på.
så vi käka gurka och dipp, tog ett litet tag att övertala han att smaka, men sen när han väl gjorde det så tog det slut ganska fort! haha
måste säga att det är väldigt skönt att kunna ha "tjejsnack" med killkompisarna.
dom har ju en helt annan syn på saker och ting som oss tjejer.
och det behöver inte vara dåliga saker :)
tycker faktiskt nästan det är lite bättre att snacka med dom än brudarna.

iallafall inlägget om hur jag träffade isak lägger jag ut i morgon, klockan tickade iväg och det känns lite sent för att börja skriva det i nu!
så håll ut! i morrn kommer det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0