något nytt hela tiden

medans maria sitter och tattuerar huvudet på en kille så får vi reda på att han piercar!
så då kan ni ju förstå att lilla jag blev jätte sugen påt!
så imorrn kommer han förmodligen hit och piercar både mig och mamma lite.
då kanske ni undrar vad jag vill ha?
jo efter att ha övertalat mamma så får jag ta hål i överläppen.
jag får pierca mig men inte i munnen, bara för att mamma vet hur förstörda tänderna blir.
hon har nämligen haft det och efter några tusenlappar så är liksom hennes tänder fortfarande inte okey efter hennes piercingar.
och jo jag vet "alla" / dom flesta har hål iöverläppen, och jag vet att jag kommer klassas som både ena och det andra med den,
men jag vill faktiskt ha det bara för att min stora idol har en prick över läppen.
alltså marilyn manroe!
så jag tänker fan göra det om jag fortfarande får göra det för mamsen i morrn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0