Nya piercingen



blev helt ingen "marilyn manroe" som jag hade tänkt mig.
anledningen till det var att jag har haft tandställning i 2 år på övertänderna,
så om mina tänder skulle gå sönder pågrund av piercingen så hade det ju inte var värt det? eller hur?
så därför valde jag att ha den där nere istället.  fast tror ni bara jag ska ha den lilla fjortis piercingen?'
då tror ni fel!
för jag ska bannemej ha "snake bites" för er som inte vet det så är det 2 percingar som sitter på varsin sida av läppen.
och då tänker ni kanske "emo"?
men vill ni veta vad jag säger då?
hellre se ut som ett emo än att gå runt med en av "fjortissymbolerna"
kommer ta hål på andra sidan läppen så fort denna lillskiten har läkt, blir liiite jobbigt att äta annars.
haha kom nyss på att en del av dom jag känner har piercing i underläppen! men vafan det är min åsikt och min blogg här skriver jag vafan jag vill ;) för jag tycker faktiskt det är en fjortisstämpel. kan la inte rå för det eller?

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

jag brukar aldrig tycka att det är fint med piercing i sidan av läppen, min kompis har det och det är fint, men gillar det inte på någon annan. Dock passade DU jättebra i det! Haha :) Så nu vet jag två som det är fint på!

2010-11-16 @ 20:08:02
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0