bäblablö



ja jag vet att jag har bloggat dåligt det senaste 2 dagarna..
och blablabla.. ska vi skippa snyft historien nu?!
haha nee tror inte kissie grejen är min grej alltså..

MEN ni som verkligen vill veta anledningen så ska jag självklart berätta det för er.
har helt enkelt velat spendera all min tid åt isak när han är hemma.
han är ju hemma ungefär varannan helg, så självklart vill jag vara med han så mycket som möjligt när han kommer hem.

vad jag har gjort idag?
hmm jag vaknade och var tjock i halsen, snorade och hostade redigt.
men jag gick till skolan i alla fall.
när jag kom till skolan är var i stort sett ingen lärare där,
så jag tog med mig böckerna och gick hem och sjukanmälde mig.
sen dess har jag bara luggit i soffan och mått piss.
och isak sitter bara och skrattar åt mig bara för att jag är så hes och låter roligt :(
jävla skitunge!
men efter mycket tjötande så står han vid spisen och gör te åt mig! :)
haha så söt så!


och så vill jag säga tack för alla kommentarer och att ni gillar in blogg så mycket :D roligt att höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0