vad jag tycker om kändisbloggarna!



Blondinbella
jag har aldrig följt hennes blogg bara tittat in någon gång.
själv så tycker jag att det inte finns något intressant och läsa om i hennes blogg.
sen tycker jag hon är lite för snäll lite sådär "småfjantig"
men hon verkar ändå vara en rolig polare att hänga med.



Foki
denna bloggen följde jag faktiskt förr, typ i början när jag själv började blogga.
men jag slutade när hon började blogga om "dagens sötis" och en massa dockor hon la ut.
det hela blev liksom för mycket "gulligull"
men det är väldigt intressant när hon bloggar om väldigt annrolunda saker,
tex som ett hus gjort av is. ja hon kan hitta en massa skumma saker.
och det var nog det jag gillade mest med hennes blogg.
jag tyckte även att hon hade en egen liten skön stil. tycker det är roligt när folk vågar testa något nytt och ha på sig det dom själva tycker är snyggt.




isabelle strömberg
denna bloggen hittade jag faktiskt efter att hon hade kommenterat ett inlägg på min blogg.
(fast då var hon inte så känd)
det jag gillar mest med hennes blogg är all shopping istort sett.
och alla hennes bilder men det är ju tack vare systemkameran hon traskar runt på.
det första jag tänkte var när jag såg hennes blogg "å herregud inte en till"
och då tänkte jag på wannabe kissie faktiskt!
men så var det inte alls.
följde hennes blogg faktiskt varje dag ett tag, men sen blev hennes inlägg tråkigare och hon bloggade mindre.
så därför tappade jag intresset för denna blogg.



Kenza
hennes blogg har jag följt sen jag började blogga och jag följer den än idag.
kenza inspirerar mig väldigt mycket, hon är snygg, har en jätte bra personlighet och jag bara älskar hennes garderob!
den hade jag verkligen inte tackat nej till, hennes jobb skulle även passa fintfint till mig!
så ja man kan väll säga att jag är lite smått avensjuk på hennes liv!
och henns karriär ökar bara mer och mer, hon kommer alltid på nya saker.
så verkligen tummen upp för kenza!



kissie
ååå jösses vilken ände ska jag börja?!
till att börja med så tror jag bara att hennes "roll" är bara påhitt.
jag ser det mer som en dålig ursäkt. hon har insett att hon har varit taskig och fittig mot andra, och vill nu hitta på en ursäkt, och det var i den vevan jag tror hon kom på att hon kunde skylla på att hon hade en "roll" i sin blogg.
och sen så tycker jag med alla hennes plastikoperatíoner så har hon bara blivit fulare och fulare.
tycker faktiskt inte det finns något positivt med hennes blogg?
har tröttnat på att läsa den också, inget för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0