coola brudar



som sagt pernillus sover hos mig,
asså shiet vad mycket roligt det har hänt ikväll!
först försvann strömmen i hela mellerud, pernilla skriker efter mamma jag kryper på golvet och grinar jag letade efter dörr jäveln så jag kunde låsa.
därefter gick vi runt med mobilljuset och letade desperat efter värmeljus och tändare.
så vi satt där i mörkret och kolla på varandra vid köksbordet! haha säärbarn är vi!
när strömmen kom tillbaka tog vi fram glassen och kladdkakan och fetade oss redigt,
och nu på denna lilla tiden jag skrivit detta inlägg så har strömmen gått faktiskt en gång! irreterande!
haha ja vad hände mer förresten?!
jo jag har ringt ett mycket viktigt samtal, men nog med det!
nu ska jag ta det chill och slappa framför tvn så mycket som det bara går :)

haha nyss kom en livrädd nina in här ! :)
blir visst en övernattare till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0