fiskmås helvete!



sov så underbart gott.
tills klockan 7!!!!!!
vaknade av en svärm av fiskmåsar utan för mitt fönster!!
där rök min sov morgon.. jajaj fick i alla fall sova 30 extra !
så jag ringde pernilla, vet ju att hon åker till skolan tidigt så jag välkommnade henne till mitt nya place!
och snart så tänkte jag att jag skulle väcka vickan och förstöra hennes sovmorgon också! ;) haha snäll van jag är!
förresten... så blir det ont om bloggning idag, för idag kommer nämligen alla möbler.
mormor,annalena,mamma,pappa och några av mina kompisar ska hjälpa till med flytten!
så ni kan ju tänka er vad jag har och vänta mig ...
nenu ska jag käka frukost och sen gå till skolan och va en duktig flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0