Näl

Tänkte jag skulle uppdatera och berätta för er vad jag är gjort dom senaste timmarna. Det hela började med att isak kom hem till mig med ordentliga magsmärtor, han hade så ont så han var nära på att gråta. Så jag ringde hans mamma så drog vi iväg till Bäckefors. I Bäckefors så sa misstänkte dom att det var blindtarmen som spökade. Så dom skickade oss vidare till näl. Och på näl så tog dom lite prover och gav han lugnande. Och så kom dom framm till att det var blindtarmen som spökade så alltså skulle det bli operation. Så nu sitter jag och ann-britt på rummet medans dom sitter och skär i min pojk! Han har snart varit inne i en timme så jag antar att han är klar snart. Vi har snart Vart på sjukhuset i 7 timmar. Och vi kommer nog minst vara här i 3 timmar till skulle jag tro. Vad gör man inte för den man älskar?! Älskar dig isak, och längtar tills du blir bättre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0