om gårdagens festligheter



haha bilden är snart 1år gammal, ush vad tiden går fort!

igår satt jag och hemma i lägenheten och deppade för mig själv. var rätt så arg som ni nog märkte.
sen blev jag faktiskt bjuden på feeest, så jag bjöd hit nina så vi kunde fixa till oss lite grann.
men sen blev det andra bullar!

plötsligt ringde det på min dörr, och jonte, koffe och någon mer kille kom och hälsade på.
vi satt och tjötade en bra stund,
sen skaffade pojkarna lite öl så vi stannade kvar i lägenheten och drack lite smått här.
och så spelade vi lite kortlekar.
efter någon timme så drog nina, så jag var med boysen själv sen, GRAAWR ;D
haha ne men koffe och han där killen somnade i min säng, så jag och jonte va uppe till 4 och snackade.
sen så fick vi kämpa med att få väkt grabarna!
men i alla fall min fredag blev rätt så bra ändå!
men idag mår jag inte bra av alla öl vill jag lova..
tror inte min mage vill ha mer öl asså !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0