Storasyster och lillebror



imorse kom denna skitungen klockan 7!
synd att han fick se min lägenhet för första gången så sketen, med tanke på festligheterna igår.
men han var jätte go, det första han gjorde var att han frågade mig om han skulle hjälpa till.
så han började gå runt och sopa i lägenheten och plocka upp söndrigt glas, och för cirka 30min sen så stog han och diskade helt frivilligt!
haha vad har hänt med min bror?!
hmm ja vad ska vi hitta på ikväll då?
det vet jag inte än, men jag måste säga att det är underbart att ha han här! har saknat han mega mycket!

 

rasmus: kan vi inte dra in till stan emelie?
jag: va vaddå in till stan?
rasmus: ja men du vet stan,
jag: vad menar du nu rasmus?
rasmus: ja men du kan väll visa mig runt i mellerud, där alla affärer och sånt är?

hahaha så jävla go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0