det där med flytten



tröjan är ju klockren!

just nu sitter jag på min sängkant och nördar framför datorn,
jag har även pillat sönder mina ögonbryn ännu mer-.-
och bara väntar på att något roligt ska hända.

jag börjar känna småstress inför flytten till mellerud,
kommer jag hinna packa allt?
kommer jag få köpt allt jag behöver?
kommer jag få plats med allt?
ja det är mycket tankar runt flytten just nu.

det ända tråkiga med lägenheten är att jag ska bo själv.
jag hatar egentligen att vara själv.
när jag är själv bara inbillar jag mig en massa saker.
men jag hoppas mina vänner kommer och hälsar på mig ofta!
och jag hoppas även mina Edare vågar ta sig till mellerud och hälsa på.

det är en grej jag inte riktigt har fattat?!
varför är b.l.a ed och mellerud så hatiska mot varandra?
jag menar båda ställena är en jävla håla.
båda snackar lika mycket skit,
och båda innehåller lika mycke droger.

ibörjan när jag kom till mellerud så var jag "edarn"
och nu när jag kommer till ed är jag "mellerudarn"
mellerudrna säger hela tiden "du kommer alltid vara en edare oavsett om du flyttar hit"
och när dom inte kommer ihåg mitt namn så blir det "du edarn"
men som tur är så så ser dom inte ner på mig för att jag är Edare.

MEN några edare kollar snett på mig nu, och har även spottat vid mina fötter och sagt "jävla mellerudare"
och i sommras så åkte en av mina kompisar till bäckefors och festade, och då kom några 94:or från Ed framm till han och började slå han och grejer, men denna killen hade inte gjort dom någonting, killen var kompis med isak och edarna skulle egentligen slå honom, men istället så gick dom på isaks kompis. utan någon jävla anledning?!
jag måste säga att isaks kompis var jävligt stark , jag menar hur lätt är det att bara bli påhoppad sådär och få stryk av flera stycken omogna 94:or ?
tyckte det var starkt av han att bara stå där och inte ge tillbaka,
för det hade ju bara blivit värre då eller hur?
för det fanns ju ingen där som kunde hjälpa stackarn.

så ja... varför ska mellerud och ed vara så hatiska mot varandra?
och frågan är vart jag egentligen hör hemma nu?
hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0