Festligheter

jag Låg och sov underbart gott. Och helt plötsligt kommer isak och stefan in i rummet och skriker att det är är dax att gå upp för att helt plötsligt så skulle det bli fest! Så det var bara för mig att väcka Ellinor och börja dricka. Och förut hade jag och isak ett litet snack. Och mitt i allt så kommer stefan och någon mer upp för trappan. Och dom ger isak ett paraply. Isak öppnar det och fattar inte riktigt vad han ska med det till. Och från ingenstans så får han en hink med över sig. Och hela hans rumm blev en pool. Haha ja det var en syn. Ne nu måste jag var lite social. Dom klagar lite på att är förmycket vid mobilen. Så den får jag väll lägga undan nu -.- . Fy vad roligt det ska bli att gå upp tidigt i morgon och ta 5 byten för att komma hem ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0