fortfarande hos isak



eftersom att jag inte har bloggat på några timmar så kanske ni vill veta vad jag har gjort.

igår tog vi det lugnt och kollade på film med isaks mamma och käkade cheeseballs.
därefter så satte vi på en till film sen blev det sängen och söööva.

idag,
fick jag kämpa med att väcka isak, han är hur svår som helst att få väckt på.
om han fick sova hur länge han ville så skulle han nog lätt sovit bort hela dagen.
ialla fall..
när jag äntligen fick upp honom så kom joel (isaks bror) in i rummet och frågade om vi vill med till godisfabriken och sen vidare och kolla på någon brandman show.
så isak och joel var gulliga och gjorde frukost till mig innan vi åkte.
det blev en massa godis från godis fabriken, och det var faktiskt kul på Brandmans showen.
branta city släckers (vet inte hur det stavas) var även där, och det väckte en massa gamla minnen.
och grabbarna har ju blitt redigt gråhåriga sen men såg dom sist!
hehe ;)
jaja så såg min dag ut.
isak drog nyss med moppen och ska hälsa på nicklas.
jag tycker synd om han , om han ska vara med mig hela helgen och inte få träffa nåra kompisar eftersom att han sällan är i mellerud, så jag var riiiktigt snäll och lät han få åka ;)
så nu sitter jag själv i en mysfilt med allt godis vi har köpt idag,
jag funderar även på att ringa pernilla och fråga vad bruden sysslar med ikv :)
jaja det var väll allt..

ha en trevlig lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0